تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان از اصلاح و ساماندهی شبکه روشنایی معابر ۵۰ روستای این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی مدیر توزیع برق شهرستان مریوان گفت: درراستای مدیریت مصرف انرژی وارائه خدمات مطلوب به مردم، اجرای پروژه بهسازی شبکه روشنایی معابر روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: از مجموع ۱۷۲روستای شهرستان مریوان تاکنون شبکه روشنایی معابر ۵۰ روستای آن با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان ساماندهی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان بیان کرد: درهمین راستا ۱۰۷۲دستگاه چراغ  ۵۰وات  به منظور رفع مشکلات مربوط به روشنایی معابر ۵۰روستای شهرستان مریوان اختصاص یافت.

مرادی بیان کرد: بر اساس بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و همچنین ماده ۵۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده؛ عملیات ایجاد، اصلاح وتامین روشنایی معابر سطح شهر و روستاهای کشوراز محل ۳ درصد عوارضی پرداختی به شهرداری ها واگذار شده است اما این شرکت در راستای کمک به تامین روشنایی سطح معابر، علارغم هزینه های بالای احداث و تامین برق پایه های روشنایی در این راستا اقدامات خوبی دنبال می نماید.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد روشنایی در معابر روستایی، گامی در راستای توسعه روستاها محسوب می شود، اظهارداشت : از دیگر اهداف مهم این پروژه می توان به رفاه شهروندان و بهبود تردد وسایل نقلیه در سطح روستاها نیز اشاره کرد.

مرادی در پایان از اهالی شهرستان مریوان خواست در صورت بروز هرگونه اشکال در شبکه روشنایی معابر با شماره ۱۲۱ تماس حاصل نمایند ویا از طریق نصب اپلیکیشن «برق من »، که از سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان قابل دانلود است مشکلات و درخواست مربوط به برق را ثبت نمایند.

image_pdfimage_print