تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران از مقاوم سازی ۵/۳ کیلومتر خط فشار متوسط فیدر امیرآباد این شهرستان با اعتباری بالغ بر۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، وریا شیروانی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران انجام اقدامات پیشگیرانه و مقاوم سازی شبکه وتاسیسات توزیع برق را از جمله مهمترین راهکارها جهت جلوگیری از وقوع حوادث ناگهانی عنوان کرد و گفت: در همین راستا مقاوم سازی تیرهای برق فشار متوسط در کامیاران با هدف کاهش قطعی های احتمالی در شبکه در دستورکار قرار گرفت.

وی به عملیات اصلاح و مقاوم سازی ۵/۳ کیلومتر فیدر امیرآباد (از خروجی موچش تا روستای رمشت) اشاره کرد و اظهار داشت: در اجرای این پروژه ۴۷ اصله پایه فشار متوسط نصب و ۵/۳ ۵/۳ کیلومتر شبکه فشار متوسط نیز جهت نوسازی شبکه و با اعتباری بالغ با ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال مقاوم سازی شد.

شیروانی در ادامه با اشاره به اینکه فیدر امیرآباد دارای طول ۹۳ کیلومتر است که ۲۲ روستا و ۱۴۴۶ مشترک را تغذیه می کند، گفت:د ر فاز اول این پروژه، نقاط معضل دار و فسمت های فرسوده و در معرض خطر شبکه اصلاح و مقاوم سازی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اجرای کامل این پروژه  افزایش پایداری شبکه، کاهش آسیب پذیری شبکه های توزیع برق، کاهش تعداد و مدت زمان خاموشی و رضایت مندی مشترکین را به دنبال دارد و در سال جاری روند شناسایی نقاط معضل دار و شبکه فرسوده جهت نوسازی شبکه تدوام خواهد داشت.

image_pdfimage_print