تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد از تجهیز و آماده سازی کارگاه آموزشی در ساختمان برق این شهرستان با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبدالله آذری در تشریح این خبر گفت: با هدف ارتقاء سطح آموزش فنی – ایمنی کارکنان و پیش گیری از حوادث غیر مترقبه، انبار سرپوشیده ساختمان این مدیریت که قبلا به صورت اتاقک های تودرتو و درهم بود تعمیر و  بصورت یکپارچه به سالن بزرگ ۵۰ متری تبدیل و جهت استفاده کارگاه آموزشی، نوسازی و تجهیزگردید.

آذری با بیان اینکه جانمایی اتاق ها ترجیحا به نحوی انجام شده که قابلیت استفاده از نور و تهویه طبیعی فراهم گردد، افزود: با توجه به ارزش تجهیزات موجود در انبار، ماشین آلات و اموال اداری و پایش محوطه ساختمان اداری، استقرار دوربین های مداربسته به تعداد ۱۶ دستگاه افزایش یافت.

 وی در ادامه با اشاره به دوربین های مدار بسته اذعان داشت: تصاویر دوربین های مدار بسته به واحد عملیات و اتفاقات انتقال می یابد، اپراتورهای ۱۲۱ بصورت ۲۴ساعته به تمامی ترددها  داخل و خارج  محوطه  تسلط دارند

لازم به ذکر است تجهیز فضای آموزشی و کارگاهی این امکان را فراهم خواهد کرد که تمامی همکاران بخش های مختلف فنی از نکات آموزشی  ایمنی و دانش روز بهره مند شوند و آمادگی لازم به جهت ارائه خدمت هرچه بهتر و مطمئن تر به مشترکین ایجاد گردد.

image_pdfimage_print