تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم ولایت مدار استان کردستان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر، طلوع خورشید پیروزی وسربلندی ملت خداجو و مسلمان ایران علیه نظام استبداد است، گفت: اینجانب فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک را به تمامی ملت شریف و شهید پرور ایران به خصوص مردم ولایت مدار استان کردستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

لهونیان  اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به ظرفیت های داخلی، تحولی شگرف در صنعت برق رخ داد به طوری که در ۴۳ سالگی انقلاب، بیشتر نقاط کشور و به تبع آن استان کردستان، از نعمت برق برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه بعد از گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب، کارنامه این نظام مقدس در تأمین امکانات رفاهی از جمله برق رسانی قابل قبول است، افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۶ روستای استان کردستان با ۲۴۸ خانوار جمعیت از نعمت برق بهره مند بودند که اکنون این تعداد به ۱۷۰۶ روستا با جمعیتی بالغ بر ۱۷۹ هزارو ۶۵۳ خانوار افزایش یافته است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با تلاش و همدلی بیشتر، همچنان با مصمم در عرصه صنعت برق گام برداشته تا در پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم.

image_pdfimage_print