تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

مدیر امور توزیع برق شمال سنندج از اصلاح، ساماندهی و بهینه سازی انشعابات برق مرکز تجاری کورپه سنندج بعد از سانحه آتش سوزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان آزاد حسینی در تشریح این خبر گفت: پاساژ کورپه یکی از پاساژهای قدیمی سنندج است، متاسفانه چندی پیش در اثر بروز حادثه آتش سوزی، بخش عمده ای ازکنتورها  (لوازم اندازه گیری)  که بصورت غیر استاندارد در راهرو ها و راه پله ها درشرایط نامناسب قرار داشتند، دچارحریق شده و بشدت آسیب دیدند.

حسینی در ادامه افزود: این مجموعه دارای ۳۷ مشترک تکفاز و یک کنتور سه فاز بود که، نسبت به احداث ۴۴ مترکابل کشی زمینی، تعویض ۳۸ کنتور مکانیکی به دیجیتالی دارای پورت، حذف جعبه انشعاب های فرسوده و تجمیع کل کنتورها در داخل تابلو از اقدامات اجرا شده در این پروژه است، همچنین اقداماتی در خصوص رفع خطر از نقاط ناایمن در خارج از محدوده مسقف پاساژ، همزمان انجام گرفت.

مدیر امور توزیع برق شمال سنندج در ادامه سخنان خود اذعان داشت: با توجه به اینکه پروژه یاد شده به صورت مجتمع چند واحدی بوده و تعداد زیادی از متقاضیان پی گیر درخواست های خود بودند، اتمام آن باعث حل مشکلات این عزیزان و ابراز رضایتمندی مشترکان گردیده است.

حسینی در پایان سخنان خود تأکید کرد: تأمین برق متقاضیان و مشترکان، بهبودکیفیت ولتاژ تحویلی و ارتقای ضریب اطمینان شبکه محل، از مهمترین اهداف اجرایی این پروژه بشمار می رود.

لازم به ذکر است تأمین ایمنی شهروندان و مشترکان همواره در رأس برنامه های شرکت توزیع برق کردستان است، در همین راستا با وجود پی گیری های مکرر کارشناسان این امور به منظور افزایش ایمنی مراکز تجاری محدوده های بازار،  همچنان برخی از مشترکان به دلایلی همچون عدم توافق مالکان، همکاری لازم را به منظور عقد قراردادهای قانونی نداشته اند که ضروری است به منظورتسریع در فرایند ایمن سازی بخشی از واحدهای تجاری، این دسته از مشترکان جهت تکمیل مراحل اداری اصلاح انشعابات برق قدیمی ملک خود، در کوتاه ترین زمان ممکن به این امور مراجعه کنند.

image_pdfimage_print