تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ تیر ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق جنوب سنندج از تعمیرات حدود 200 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی شهرستان سنندج بدون قطع برق و به روش خط گرم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اسعد خالدی در تشریح این خبرگفت: با توجه به برنامه ریزی شرکت توزیع مبنی بر عدم اعمال خاموشی و جلوگیری از انرژی توزیع نشده، تعمیرات شبکه برق بصورت خط گرم توسط اکیپ های خط گرم با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اجرا و به بهره برداری رسید.

خالدی در ادامه سخنان خود با اشاره به مهمترین اهداف تشکیل واحد خط گرم اذعان داشت: مهمترین اهداف تشکیل واحد خط گرم، کاهش تعداد زمان خاموشی ها، کاهش انرژی توزیع نشده و جلوگیری از فرسودگی و استهلاک زود هنگام تجهیزات شبکه به دلیل کلیدزنی های مکرر است.

وی در ادامه گفت:  تا کنون بیش از ۱۹۰ عملیات بدون خاموشی در شبکه برق سنندج انجام گرفته است.

مدیر توزیع برق جنوب سنندج در پایان سخنان خود با بیان اولویت اصلی برنامه های اکیپ های خط گرم بر روی شبکه برق مراکز خاص و حیاتی از جمله بیمارستان ها، مراکز نظامی و غیره تأکید کرد: در این مدت بالغ بر ۳۲۹۴۰ ساعت ذخیره انرژی عملیاتی ناشی از کار با خطوط برقدار انجام شده است.

لازم به ذکر است برای مجریان اجرای عملیات برای شبکه های سرد راحت تر بوده و از ایمنی بالاتری برخوردار است، کار با خط گرم با توجه به آمار بالای حوادث سخت تر می باشد.

image_pdfimage_print