تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان سروآباد از نصب 150 دستگاه چراغ روشنایی معابر در 8 روستای تابعه این شهرستان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبداله آذری در تشریح این خبر گفت: با توجه به فرسودگی چراغ های قدیمی در معابر روستاهای سطح شهرستان سروآباد و با توجه به اینکه این روستاها فاقد روشنایی کافی جهت عبور و مرور بودند، نصب چراغ های گازی در اولویت کاری اداره برق این شهرستان قرارگرفت.

وی در ادامه اذعان داشت: با حرکتی جهادی و تلاش شبانه روزی نیروهای توزیع برق شهرستان سروآباد در این مدت، یک هزار و ۶۳۳ دستگاه چراغ گازی ۵۰ وات جهت روشنایی معابر در سطح ۸ روستای این شهرستان که از روشنایی معابر محروم بودند، نصب و راه اندازی شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان سروآباد با بیان اینکه تأمین روشنایی معابر یکی از مطالبات و خواسته های به حق اهالی روستاهاست، افزود: علیرغم کمبودهای موجود نسبت به تأمین روشنایی معابر این روستاها اقدامات لازم انجام شد و این امر موجب رضایتمندی بیش از پیش مردم شد.

آذری در ادامه به این ۸ روستا اشاره کرد و گفت: این روستاها شامل بیساران، ژان، چشمیدر، گوشخانی، نسل، درکی، احمدآباد، ورگه ویر،  آریان، است.

مدیر توزیع برق شهرستان سروآباد در ادامه سخنان خود اذعان داشت: هم اکنون از ۷۷ روستای تابعه این شهرستان نقاط تاریک موجود شناسایی و بسیاری از آنان مشکلاتی که مربوط به روشنایی معابر می شود رفع گردیده و  در آینده ای نزدیک این مهم برای سایر نقاط تاریک موجود دیگر در سایر روستاهای این شهرستان نیز اجرا و به بهره برداری می رسد.

سروآباد در ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

image_pdfimage_print