تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ تیر ۱۴۰۰

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبداله آذری در تشریح این خبر گفت: با برنامه ریزی دقیق و مدون، انشعابات غیر مجاز در نقاط مختلف سطح شهرستان شناسایی گردید،  اکیپی از سیمبانان و همکاران دفتری واحد مشترکین از این مدیریت به محل نصب انشعابات غیر مجاز اعزام شده و تمامی انشعابات غیر مجاز را قطع و جمع آوری کردند.

آذری در ادامه افزود:  تعداد ۸ دستگاه کنتور که تعدادی برای خانه باغ و تعدادی برای منازل مسکونی نصب شده بود قطع و مقدار ۴۰ کیلوگرم کابل فشار ضعیف در سایزهای مختلف از خاطیان جمع آوری گردید.

 وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: نحوه دریافت انشعاب مجاز برق برای خاطیان کامل تشریح شد، تا بتوانند انشعابات غیر مجاز خود را به مجاز تبدیل کرده و از برق مطمئن و پایدار بهره مند شوند.

آذری در پایان با یادآوری این موضوع که استفاده از انشعابات غیر مجاز از مصادیق تضیع حقوق عمومی می باشد و امکان دارد باعث خسارت به لوازم برقی شهروندان شود ، گفت: از تمامی همشهریان محترم خواستاریم در صورت برخورد با موارد مشابه، را از طریق تلفن گویای ۱۲۱ به همکاران اطلاع رسانی نمایند تا مطابق قانون با خاطیان برخورد شود.

image_pdfimage_print