تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۰

فرهاد میمنت آبادی از اصلاح و ساماندهی شبکه نیرورسانی روستای کم برخوردار چمقلو از توابع شهرستان قروه با اعتباری بالغ بر 490میلیون تومان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبر گفت:  با توجه به تصمیم شرکت توزیع در سال جاری برای توسعه و نگهداری شبکه های برق روستایی در قالب برنامه و اقدامات جهادی به شکل روستا محور در هر شهرستان شبکه توزیع برق روستایی به طور کامل تجهیز، بهسازی  و ساماندهی می گردد.

وی در ادامه افزود: ۱۲۲روستای برقدار در شهرستان قروه وجود داردکه هدف تدوین شده در سال جاری بهسازی و ساماندهی  شبکه برق ۴۰ روستا با اعتباری قریب به ۸ میلیارد تومان است.

میمنت آبادی درادامه سخنان خود از جابجایی و اصلاح۶۳۰ متر شبکه فشار ضعیف و متوسط در راستای اصلاح و ساماندهی شبکه برق روستایی چمقلو خبر داد و افزود: پست هوایی به ظرفیت kva100برای خروج فیدرهای اضافی در محل احداث شده که افزایش ظرفیت شبکه برای متقاضیان جدید در آینده را تأمین می نماید، احداث و به بهره برداری رسید.

وی در ادامه اذعان داشت: دراین پروژه ۲۴۰۰ مترشبکه سیمی هوایی فرسوده جمع آوری  و۲۴۷۰ مترکابل خود نگهدار جایگزین آن شد.

لازم به ذکراست طبق آخرین سرشماری تعداد۱۸۰خانوار دارای انشعاب با جمعیت ۵۵۸ نفر در این روستا زندگی می کنندکه با بازسازی شبکه برق بخش عمده ای از مشکلات  مردم روستا شامل ضعف ولتاژ و تلفات شبکه مرتفع گردیده است.

image_pdfimage_print