تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۰

مدير توزيع برق شهرستان مريوان از احداث 382 متر خط فشار متوسط هوایی و پست 100 KVA هوایی روستای کولان با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبدالرحمن مرادی در تشریح این خبر گفت: روستای کولان دارای رشد جمعیت و توسعه روزافزون بوده و دارای دو پست هوایی ۱۰۰ کاوا بود اما این پست جوابگوی برق روستا نبود و این پروژه با هدف تأمین برق مطمئن و پایدار روستای کولان اجرا و به بهره برداری رسید.

مرادی در ادامه سخنان خود افزود: این پروژه در مدت زمان ۷ روز کاری اجرا گردید و در این پروژه ۱۰ اصله تیر ۱۲ متری، ۳۳ عدد جلوبر پرچمی، ۱۶۴ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی،  احداث یکدستگاه پست هوایی ۱۰۰ کاوا و  یک تابلوی ۱۶۰ آمپر عمومی نصب و نهایی گردید

وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: روستای کولان بیش از ۲۱۰ خانوار جمعیت دارد و با توجه به نزدیکی مسافت با شهر مریوان و دریاچه زریبار از اهمیت فیزیولوژیکی خاصی برخوردار می باشد که هم از جنبه توریستی و هم از بعد کشاورزی بسیار حائز اهمیت می باشد و با احداث این پست  شاهد پیشرفت، توسعه و همچنین رفع  ضعف ولتاژ برق روستای کولان خواهیم بود. .

 

 

image_pdfimage_print