تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: گاهی با رعایت چند نکته ساده و کوچک می‌توان از وقوع یک اتفاق ناخوشایند و بزرگ جلوگیری کرد لذا همیشه باید اول ایمنی و بعد کار را مدنظر قرار دهیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار ضمن تبریک عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ ، از شهروندان خواست تا در هنگام خانه تکانی عید، نکات ایمنی را رعایت کرده و هیچگاه از حوادث و خطرات ناشی از برق گرفتگی غافل نشوند.

وی با تاکید بر اینکه با رعایت چند نکته ایمنی ساده می توان عید امسال را نیز با خوشی در کنار خانواده سپری کرد، افزود: جابجایی وسایل با ارتفاع زیاد در نزدیکی شبکه های برق می تواند خطر آفرین باشد لذا ضروریست در هنگام جابجایی چنین لوازمی به حریم شبکه برق توجه ویژه داشته باشیم.

مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان افزود:در صورت نیازو در هنگام شستشوی دیوار آشپزخانه و پارکینگ حتما فیوز برق مکان موردنظر قطع شود وتاحصول اطمینان از عدم وجود نگرانی های ناشی از جریان برق ویا ایجاد اتصالی , نسبت به وصل فیوز اقدام نشود.

رسولی تباربا تاکید بر اینکه هنگام تمیز کردن لوازم برقی باید دست هایمان خشک باشد و از حوله خیس استفاده نکنیم، افزود:حتما باید هشدارهای ایمنی لازم در هنگام کار به مستخدمین ارائه شود و در حین پهن کردن موکت و یا فرش نیزمراقب حریم شبکه برق باشیم.

وی از شهروندان خواست در صورت بروز هرگونه حادثه ای در شبکه برق خونسردی خود را حفظ نموده و سریعاً با مرکز ۱۲۱ (واحد اتفاقات- عملیات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان) تماس حاصل نمایند.

image_pdfimage_print