تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۷ دی ۱۴۰۰

علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو دقایقی پیش با استقبال مسئولین استانی و به‌منظور بازدید از چند طرح آبرسانی و برق وارد استان کردستان شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کوهسار رسولی تبار رئیس شورای اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق کردستان گفت: علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، در سفری یک‌روزه به‌منظور بازدید از چند طرح آبرسانی و برق و به‌منظور اطلاع از آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام و در دست اقدام در حوزه‌های آب، فاضلاب و برق صبح امروز سه‌شنبه وارد کردستان شد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی صنعت آب و برق کردستان افزود: بازدید هوایی از سدژاوه اولین برنامه وزیر نیرو در سفر یک‌روزه به استان کردستان است.

وی بیان کرد: بازدید هوایی همزمان از سد قوچم و سامانه انتقال آب به سدسورال و سنگ سیاه و همچنین بررسی پروژه‌های آبرسانی به قروه و دهگلان نیز ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های وزیر نیرو در سفر یک‌روزه خود به استان کردستان است.

رسولی تبار اظهار داشت: همچنین در ادامه از پروژه خط آبرسانی به بیجار و سد سیازاخ و سد عباس‌آباد بانه بازدید می‌کند.

وی در پایان گفت: بازدید از سد گاران مریوان، بازدید هوایی از سد آزاد، بازدید از پروژه آبرسانی به تصفیه‌خانه آب سنندج و همچنین تصفیه‌خانه فاضلاب سنندج و جلسه با استاندار، نمایندگان و مدیران صنعت آـب و برق استان کردستان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه علی‌اکبر محرابیان به استان است.

image_pdfimage_print