تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

مدیرتوزیع برق شهرستان مریوان ازاتمام طرح برقرسانی به مجتمع تصفیه خانه آب شرب این شهرستان با اعتباری افزون به چهارده میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان عبدالرحمن مرادی در تشریح این خبرگفت: راه اندازی تجهیزات برقرسانی به مجتمع تازه تاسیس تصفیه خانه آب شرب واقع درضلع جنوبی جاده سنندج – مریوان، گامی موثر در جهت حل مشکل آب شرب منطقه با توجه به کاهش منابع آبدهی وکمبود آب شرب این شهر و اراضی اطراف آن دانست .

وی با اشاره به اهمیت بهره برداری از این پروژه در آبرسانی و تامین آب شرب شهرمریوان و روستاهای اطراف آن افزود: دو دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی با ظرفیت ۳۱۵ کیلوولت آمپر، احداث ۴۵۸ مترشبکه فشارمتوسط هوایی با هادی روکش دار و تجهیز و اصلاح بیش ازیک و نیم کیلومتر ازشبکه فشار متوسط  هوایی تغذیه کننده پست مذکورجهت تامین برق انشعاب تصفیه خانه، احداث شده است .

ایشان درادامه خاطرنشان کرد: اجرای  عملیات برقرسانی به ایستگاه تصفیه خانه  آب شرب با مشارکت شرکت توزیع نیروی برق استان انجام و با سرمایه گذاری  افزون بر چهارده میلیارد ریال  به بهره برداری رسید.

وی درادامه اظهارداشت : با احداث خط فشارمتوسط، امکان برقرسانی به مجتمع های دامداری، تولیدی و اراضی اطراف درطول مسیرتسهیل و همچنین ایجادخطوط جدید زمینه توسعه رافراهم و مشکلات مربوط به کمبودآب شرب را تاحدزیادی کاهش میدهد.


مرادی درپایان ارتقای ضریب اطمینان شبکه ورضایتمندی مردم و مشترکان را ازمهمترین اهداف اجرایی  این طرح برشمرد.

image_pdfimage_print