تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

مدیرتوزیع برق شهرستان کامیاران گفت: به مظور رفع ضعف ولتاژ شبکه توزیع برق در خیابان بهاران این شهرستان، عملیات اصلاح و بهسازی شبکه در این خیابان عملیاتی شده و اکنون به اتمام رسیده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، شهرام بهمنی مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: به دلیل افزایش مصرف برق در نتیجه افزایش مشترکین وساخت وسازهای ساختمانی درخیابان بهاران کامیاران، شاهد ضعف ولتاژ در این منطقه بودیم که در همین راستا پروژه اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق در این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دراین پروژه ۲۲متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی، یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت ۱۰۰کیلوولت آمپر و همچنین ۴۰۰متر شبکه فشار متوسط هوایی احداث شد.

مدیرتوزیع برق شهرستان کامیاران تعویض سیم های فرسوده و اصلاح شبکه را از جمله اقدامات اساسی در راستای کاهش تلفات و بهبود پروفیل ولتاژ در این منطقه عنوان کرد و افزود:بیشتر پروژه های انجام شده درسال جاری مرتبط با توسعه و احداث شبکه ،کاهش تلفات و بهبود ولتاژ تحویلی به مشترکان بوده است.

وی با اشاره اینکه سال گذشته بیش از یک میلیارد تومان اعتبار جهت رفع ضعف ولتاژ در شهرستان کامیاران صرف شده است، افزود: در سال جاری نیز پروژه های رفع ضعف ولتاژ برق با مساعدت های انجام شده از طرف ستاد به خوبی پیش رفته است.

بهمنی دربخش دیگری از سخنان خودگفت: با اجرای پروژه های از این قبیل ضمن بهبود پروفیل ولتاژ وتعادل سازی بار ترانس و فیدرهای موجود ،ظرفیت سازی مناسبی به منظور برق رسانی به مشترکان جدید در آینده نزدیک نیز فراهم می شود.

مدیر برق شهرستان کامیاران درپایان ارائه برق مطمئن و پایدار را از اولویت های اصلی شرکت توزیع برق استان عنوان کرد و گفت :با بررسی های به عمل آمده در نقاط مختلف شهری و روستایی، مناطق دارای ضعف ولتاژ شناسایی و طبق برنامه موردنظراصلاح و ساماندهی خواهند شد.

image_pdfimage_print