تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

مدیر امور برق شمال سنندج گفت: پروژه رفع ضعف ولتاژ و کاهش تلفات  مربوط به خیابان پرتردد گلشن در سنندج انجام و به اتمام رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، محمدآزادحسینی مدیر امور برق شمال سنندج گفت: باتوجه به روند روبه رشد مشترکان وهمخوانی نداشتن میزان مصرف باشبکه برق ، مشترکین برخی از مناطق شهری با افت ولتاژ روبرو شده وهمین امر باعث عدم تعادل بار و بروز خاموشی های ناخواسته درمناطق مختلف  می شود.

وی تامین برق مشترکان با ولتاژ مطمئن و مناسب را از وظایف اصلی این مدیریت عنوان کرد و افزود: در همین راستا پروژه رفع ضعف ولتاژ در خیابان گلشن سنندج با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیون تومان اجرا و به بهره برداری رسید.

مدیر امور برق شمال سنندج افزود : ب ابرق دارشدن یک دستگاه پست ترانسفورماتور هوایی ۲۰۰کیلوولت و احداث ۳۳۰متر خط ۲۰کیلو ولت و۱۲۰متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی بخش عمده ای از مشکلات افت ولتاژاین مسیر برطرف و شاهد کاهش خاموشی دراین منطقه نسبت به سنوات قبل خواهیم بود.

حسینی تعویض سیم ها وکابل های فرسوده  و جایگزینی آنها با کابل های خودنگهدار را از جمله اقدامات برق شمال سنندج در راستای بهبود کیفیت ولتاژ تحویلی و تامین برق مطمئن و پایدار برای مشترکان اعلام کرد وگفت : بسیاری ازپروژه های شرکت توزیع در سال جاری  به بحث کاهش تلفات و بهبود ولتاژاختصاص پیداکرده است .

مدیربرق شمال سنندج به هزینه کردمعادل دومیلیاردتومان اعتبارتوسط شرکت توزیع برای بهبود ولتاژ درسال گذشته درحوزه برق شمال سنندج اشاره کرد و اظهار داشت: امسال نیز بامساعدت های انجام شده بالغ بر ۳میلیاردتومان برای حل مشکلات افت فشاربرق وارتقاء ولتاژ توسط این اموربرای اجرای پروژه های مرتبط پیش بینی شده است.

image_pdfimage_print