تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۱۶ مرداد ۱۴۰۳

چگونگی دریافت جوایز ارزنده ماهانه (صدها خودرو و میلیاردها ریال کمک هزینه خرید کالا) با کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق

با شروع فصل گرم (از خرداد ماه تا پایان شهریور ماه)، در حدود ۴۰ درصد از ظرفیت تولید برق در ایران، توسط وسایل سرمایشی مصرف می‌شود که این میزان، از مجموع ظرفیت نیروگاهی در کل کشورهای همسایه شمالی ایران بیشتر است.

“پویش باانرژی” با این هدف طراحی گردید تا ضمن حفظ رفاه و آسایش تمامی شهرواندان، مشارکت حداکثری آنها را برای بهبود روش‌های مصرف برق به عنوان یک انرژی گران‌بها جلب نماید. در این پویش، که تا پایان تابستان ادامه دارد، هریک از مشترکین با ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، وارد قرعه کشی های پویش باانرژی شده و به قید قرعه جوایز ارزشمندی از قبیل ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و هزاران کمک‌هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی و بسته‌های اپراتوری، اهدا خواهد شد. علاوه بر این، تخفیف در قبوض برق افراد دارای صرفه‌جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان‌شدن صورتحسابهای قبض برق مصرفی، اعمال می شود.

نحوه شرکت در قرعه‌کشی خودرو و جایزه ۱۰۰ میلیون، ۱۰ میلیون و ۱ میلیون تومانی پویش با انرژی:

در این بخش با تحقق حداقل ۱۵ درصد صرفه‌جویی در مصرف برق نسبت به دوره مشابه سال گذشته وارد فرآیند قرعه‌کشی ماهیانه جوایز فوق خواهید شد که در آن تا پایان تابستان مجموعا” ۳۰۰ دستگاه خودروی اتوماتیک و ۱۵۰۰ عدد کمک‌هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی، ۱۵۰۰۰ عدد کمک هزینه ۱۰ میلیون تومانی، ۱۵۰۰۰۰ کمک هزینه ۱ میلیون تومانی خرید کالا بهمراه میلیون ها بسته اینترنت رایگات به برندگان اهدا خواهد شد. شایان ذکر است که قرعه کشی خودروی اتوماتیک بصورت استانی بوده و استان کردستان در قرعه کشی هر ماه حداقل یک سهمیه خودرو دارد. هرچقدر میزان مشارکت کردستانی های عزیز در پویش باانرژی بیشتر باشد، تعداد خودروی بیشتری به استان ما تعلق خواهد یافت.

پیوستن به پویش«باانرژی» به سادگی صرفه جویی در مصرف برق است با اینحال، برای کسب اطلاعات بیشتر چند مسیر وجود دارد که همگی ساده و در دسترس می باشد:

۱) ورود به سایت این پویش به نشانی https://ba-energy.ir

۲) نصب اپلیکیشن «باانرژی» روی تلفن همراه

۳) شماره‌گیری کد دستوری #۱۵۲۱* و دریافت لینک نصب اپلیکیشن

۴) کسب اطلاعات از طریق شماره گیری مرکز تماس پویش به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۷۵

در پایان خاطرنشان میسازد ساعت پیک مصرف، ساعات ۱۱ الی ۱۸ و ۲۰ الی ۲۳ هر روز میباشد، لذا چنانچه هر یک از شهروندان در زمان پیک مصرف از وسایل برقی پرمصرف استفاده ننمایند و استفاده از آن ها را به قبل و یا بعد از ساعات پیک مصرف برق موکول نمایند و همچنین وسایل غیرضرور را در این ساعات خاموش و یا به حداقل برسانند و درجه کولرهای آبی را فقط روی دور کند قرار دهند و یا درجه کولرهای گازی را روی دمای آسایش (۲۴ درجه) قراردهند، ضمن برخورداری از بسته های تشویقی “هدایای ویژه”، می توانند نقش مؤثر و مهمی را در پایداری شبکه برق استان و جلوگیری از خاموشی های احتمالی ناشی از کمبود نیرو، داشته باشند.

image_pdfimage_print