تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱

مدیر توزیع برق شهرستان قروه گفت: سال گذشته ۳۴۷۱ انشعاب برق با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به متقاضیان جدید در بخش های مختلف در شهرستان قروه واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، فرهاد میمنت آبادی مدیر توزیع برق شهرستان قروه از واگذاری ۳۴۷۱ انشعاب برق به متقاضیان در این شهرستان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی افزود: سال گذشته بیش از ۲۸۶۱ انشعاب تکفاز و بیش از ۶۱۰ انشعاب سه فاز با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۹۰۱ میلیون ریال نصب شده است ، که این مقدار نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

میمنت آبادی بیان کرد: ۷۷۲۶ دستگاه لوازم اندازه گیری درحوزه مشترکین عادی و سنگین به منظور حصول اطمینان ازصحت کارکرد، مورد بازبینی وآزمایش قرارگرفت که تعداد ۲۵ مورد دستکاری و۲۴۶ مورد نیزتحت عنوان لوازم اندازه گیری  خطادار و معیوب کشف و اصلاح شد.

وی در پایان عنوان کرد: شرکت توزیع هیچ محدودیتی در واگذاری انشعاب برق ندارد و کلیه متقاضیان می توانند بصورت ۲۴ ساعته حتی روزهای تعطیل با مراجعه به سامانه برق من انشعاب مورد نظر خود را درخواست نمایند.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه افزود: برای افرادی که تحت پوشش سازمان های حمایتی کمیته امداد یا بهزیستی هستند برای یک مرتبه انشعاب برق رایگان انجام می شود و برای هزینه مصرف برق آنها نیز تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

 

image_pdfimage_print