تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۴ مرداد ۱۳۹۹

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از مراجعه بیش از 18 هزار و 390 مشترک به واحد های میز خدمت مستقر در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستانهای تابعه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی شرکت توزیع برق استان کردستان کوهسار رسولی تبار در تشریح این خبر گفت: میز خدمت یکی از بخشهای مهم در باب تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات دهی مطلوب به مراجعین و مشترکین این شرکت محسوب می شود و این واحدها با هدف ایجاد یک مرکز ارتباطی مطلوب جهت برطرف کردن درخواست های روزانه مشترکان از سوی شرکت توزیع برق استان دائر گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه اصلی واحدهای میز خدمت اذعان داشت: پذیرش روزانه درخواست های متقاضیان خدمت در خصوص انشعاب های برق در قدرت ها و آمپراژهای مختلف و همچنین خدمات متنوع پس از فروش انشعاب برق به مشترکین از جمله وظایف واحدهای میز خدمت این شرکت است.

رسولی تبار در ادامه با اشاره به الکترونیکی کردن بخشی از خدمات میز خدمت در شرکت توزیع برق استان کردستان در سالجاری افزود: با هدف ارائه خدمات بصورت غیر حضوری و تسهیل و تسریع در برقراری ارتباط با مشترکین و همچنین به منظور ارتقاء کیفیت خدمات، این شرکت اکنون بخشی از خدمات خود را بصورت غیر حضوری و از طریق پرتال شرکت به آدرس www.kurdelectric.ir بخش میز خدمت الکترونیکی ارائه می نماید؛ این اقدام در شرایط شیوع کرونا ویروس، نقطه مطلوبی در نحوه ارائه خدمات می تواند محسوب شود .

رسولی تبار در ادامه، ارائه خدمات بصورت غیر حضوری را در رأس برنامه ها و چشم انداز نیمه دوم سال جاری شرکت دانست و گفت: یکپارچه سازی خدمات، کاهش مراجعات حضوری، سهولت در ارائه خدمات و ایجاد ارتباط مستقیم با ارباب رجوع از جمله مزایای این طرح می باشد.

رسولی تبار به تعداد کل مراجعین میز خدمت در سه ماهه اول سال جاری در سطح استان اشاره کرد و گفت: تعداد کل مراجعین فروردین ماه ۶۰۵۸ نفر،  اردیبهشت ماه ۶۵۲۵ نفر و در خردادماه ۵۸۰۹ نفر بوده است .

وی در ادامه افزود: بیشترین مراجعات و درخواست ها  مربوط به بخش خدمات مشترکین بوده که در مجموع ۹۷۰۳ درخواست می باشد،  از این تعداد ۳۲۹۶ درخواست مربوط به فروردیــن ماه، ۳۷۰۰ درخــواست مربوط به اردیبهشت ماه و ۲۷۰۷ درخواست مربوط به خردادماه بوده است.

وی در پایان از برنامه ریزی این شرکت برای توسعه خدمات الکترونیک در مهر ماه سالجاری خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر است در شهریور ماه بصورت آزمایشی و در مهر ماه بصورت قطعی، تعدادی از خدمات این شرکت فقط بصورت غیر حضوری ارائه گردد و مراجعین و متقاضیان این دسته از خدمات براحتی می توانند در محل کار یا منزل و مراکز دارای اینترنت مانند دفاتر پیشخوان و کافی نت ها خدمات خود را درخواست و دریافت نمایند .

لازم به ذکر است این شرکت اکنون بالغ بر  ۷۵ خدمت را بصورت غیر حضوری و از طریق پرتال شرکت در بخش “میز خدمات الکترونیک” ارائه می نماید .

image_pdfimage_print