به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان کوهسار رسولی تبار، مدیر روابط عمومی این شرکت در تشریح این خبر گفت: با شیوع ویروس کرونا، بستر ارتباط تماس تصویری و تلفنی مدیرعامل با تعدادی از هموطنان استان فراهم شد.
رسولی تبار در ادامه اذعان داشت: با توجه به گسترش دولت الکترونیک و با بهره گیری از زیرساخت های نرم افزاری به منظور تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی به ویژه در شرایط حساس کنونی و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان ارتباط تماس تصویری مدیرعامل با هموطنان ایجاد شد و ۲۳ تماس تصویری و ۸ تماس تلفنی از محل دفتر مدیر عامل با هر یک از متقاضیان، برقرار شد.
وی در ادامه به روش ایجاد ارتباط تصویری با مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان اشاره کرد و افزود: هر چند وقت یکبار زمان و اجرای این تماس ها به صورت مدون در فضای مجازی، سایت شرکت و از طریق تبلیغات محیطی در سطح استان به اطلاع عموم مردم خواهد رسید و با اعلام شماره تلفن مستقیم جهت ثبت نام برای شرکت در این ارتباط، بعد از ثبت نام هموطنان، کارکنان این شرکت با تماس با هموطنان و ایجاد ارتباط تصویری چهره به چهره و مستقیم با مدیرعامل درخواست ها مردمی را بررسی می کنند.
وی در پایان سخنان خود اذعان داشت: تمامی این درخواست ها همان روز بررسی و دستورات لازم به منظور بررسی و پیگیری ها و حل مشکلات مطرح شده، توسط مدیر عامل این شرکت صادر شد.