تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی  شرکت توزیع برق استان کردستان با افزایش سطح رفاهیات و پیشرفت تکنولوژی و برابری تقریبی خانوارهای روستایی و شهری در میزان استفاده از تجهیزات و وسایل برقی و به طبع آن مصرف انرژی به طرز چشمگیری افزایش یافته و از طرفی ساخت و سازهای اصولی و غیر اصولی و گسترش شهرها و روستاها نیز دلیلی برای توسعه و تقویت شبکه های برق گردیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در تصریح این بیان کرد: عملیات احداث ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی و احداث یکدستگاه پست هوایی توزیع برق در روستای قزلجه کند از توابع بخش دلبران که چندسالی است بصورت تک خوانی قرائت می شود و دارای ۲۶۵ مشترک می باشد با همت و تلاش پرسنل برق شهرستان قروه  به اتمام رسید.

 در ادامه فرهاد میمنت آبادی افزود: با صرف اعتباری بالغ بر  ۱۳۰۰ میلیون  ریال، ۱ دستگاه پست هوایی۱۰۰ کاوا توزیع برق به همراه احداث ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی در روستای قزلجه کند شهرستان قروه نصب و مورد بهره برداری قرارگرفت که هم اکنون برق روستا از دو ترانس، تغذیه و مشکل ضعف ولتاژ این روستا برطرف گردید.

وی درادامه خاطر نشان کرد: عملیات اصلاح و بهینه سازی حدود ۶ کیلومتر از شبکه فشار ضعیف روستای قزلجه کند و تبدیل شبکه سیمی موجود به کابل خودنگهداربا اعتباری بالغ بر شش میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال در دست مطالعه و اقدام است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه در پایان یکی از اهداف مهم شرکت توزیع را پایداری و نوسازی شبکه و به طبع آن افزایش سطح رضایتمندی مشترکان دانست و گفت: امیدواریم با جذب اعتبارات موردنیاز در آینده بتوانیم نسبت به اصلاح و بهینه سازی شبکه های سیمی موجود و تبدیل آن به شبکه خودنگهدار اقدامات لازم صورت گیرد.

 

image_pdfimage_print