تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ تیر ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان مریوان از کسب جایگاه نخست فروش انشعاب توسط این مدیریت در سه ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عبدالرحمن مرادی در تشریح این خبر گفت: در سال ۱۴۰۰ در حوزه شهری ۸۶۵  فقره انشعاب، در حوزه روستایی ۱۰۱ فقره انشعاب، در بخش دیماندی ۵ فقره انشعاب، در بخش خارج از محدوده ۶۲  فقره انشعاب و در بخش انشعابات موقت ۱۷ فقره انشعاب به فروش رسیده است که در مجموع ۱۰۵۰ فقره انشعاب تا پایان خرداد ماه به مشترکین این شهرستان واگذار شده است.

وی در ادامه اذعان داشت : از دیگر اقدامات مهم واحد مشترکین درسه ماهه نخست سال، کشف و ضبط ۲۳۹ فقره سیم غیر مجاز معادل ۹۶ کیلوگرم  توسط اکیپ های غیر مجاز بوده است، همچنین تعداد ۲۱ مورد دستکاری کنتور شناسایی شده و مبلغ ۳۷۰ میلیون ریال معادل ۳۵۸ ۴۶۶ کیلوات ساعت جریمه خسارات بر شبکه، صادر گردیده است .

وی در ادامه یادآور شد: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح این شهرستان به کارگرفته شده و انتظار میرود در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت از طریق واحد عملیات و اتفاقات ۱۲۱ و با شماره همراه ۰۹۳۵۴۰۲۱۷۸۰  اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آن‌ها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

مرادی در ادامه تصریح کرد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت شهری در حاشیه های شهر، ۴۷۰ فقره از ۸۶۵ فقره انشعاب خانگی به صورت انشعاب غیر دائم بوده است که در سطح استان این مقدار در سه ماهه اول سال کم نظیر می باشد. 

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمام خدمات این شرکت از طریق  اپلیکیشن  «برق من» قابل دریافت است و مشترکین کردستانی  می‌توانند با دریافت اپلیکیشن برق من قابل دانلود از کافه بازار و سایت شرکت، می توانند خدمات خود را به‌صورت غیرحضوری دریافت کنند.

لازم به ذکر است شهرستان مریوان دارای ۱۵۷ روستا و بیش از ۸۰ هزار مشترک دارد.

image_pdfimage_print