تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

مدیرعامل شرکت توزیع نيروي برق استان كردستان در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت (سامد) حضور یافت و پاسخگوي تماس هاي مردمي شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، به منظور ارتباط با مردم استان کردستان در زمینه پاسخگوئی به درخواست‌ها، انتقادات، نظرات و شکایات از طریق شماره تلفن ۱۱۱، «هیوا لهونیان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بر اساس جدول زمانبدی اعلام شده و اطلاع رسانی گسترده در سطح استان، صبح امروز چهارشنبه (۲۲ اسفند) در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت (سامد) حضور یافته و پاسخگوی تماس چهار شهروند کردستانی شدند.

نخستین تماس با سامانه ۱۱۱ از سوی «منصور ساعدی» رئیس شورای روستای گردیگلان شهرستان سقز صورت پذیرفت که وی به نمایندگی از سوی تعدادی از شوراهای روستاهای سقز ضمن قدردانی از زحمات شرکت توزیع نیروی برق استان به صورت ویژه از نحوه برخورد، سرعت و کیفیت خدمات کارکنان و نیروهای مدیریت برق شهرستان سقز تقدیر کرد.

«هیوا لهونیان» در پاسخ به تماس منصور ساعدی که در قالب گفتگوی مستقیم از طریق سامانه سامد(۱۱۱) شکل گرفته بود، گفت: «پیام شما مایه دلگرمی بنده و خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان است؛ آنچه انجام گرفته، ادای وظیفه می باشد و ما نیز واقفیم که در شرایط سخت فعلی، استمرار خدمت رسانی همت مضاعفی را می طلبد که خوشبختانه این همت در همکاران وظیفه شناس ما نهادینه شده است».

لهونیان در پاسخ به تماس دیگری که از طریق سامانه سامد صورت پذیرفت، نسبت به درخواست تماس گیرنده با این سامانه که موضوع رسیدگی به مشکلات مأموران قرائت بود، اعلام کرد: «مأموران قرائت لوازم اندازه گیری و توزیع قبوض، نیروهایی هستند که توسط شرکت های پیمانکاری جذب شده و تعیین حقوق و مزایای این قشر زحمت کش در چارچوب ضوابط قانون کار تعیین و پرداخت می شود. با توجه به زحمات این قشر و اهمیت خدمات آنان و ارتباط روزانه آنها با مشترکین برق، سعی شده است به نسبت گذشته توجه بیشتری به این حوزه لحاظ گردد و این افراد از یکسری مزایایی که به نیروهای طرف قرارداد شرکت تعلق می گیرد، بهره مند گردند. همچنین در دوره های اخیر تلاش شده تا همزمان با نیروهای طرف قرارداد و یا گاهاً ابتدا اعتبار مربوط به حقوق و مزایای آنان تأمین شود و سپس حقوق و مزایای نیروهای طرف قرارداد شرکت پرداخت شود؛ با این اوصاف شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از طریق قانون تلاش خواهد کرد تا در تسریع مشکلات این عزیزان اقدامات مؤثرتری لحاظ شود».

گفتنی است در طول زمان حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، دو تماس دیگر مبنی بر تشکر در خصوص واکنش سریع، پاسخگویی، اقدام به موقع و ایجاد امکان دریافت خسارات لوازم خانگی و تجاری سوخته و هم‌چنین ایجاد انسجام، انضباط و سلامت اداری در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، برقرار شد.

نکته شایان توجه حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سامانه سامد، حضور «مسعود روحانی» مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کردستان در سامانه سامد بود. وی با تشکر از زحمات و خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، اظهار کرد: دریافت تنها چهار تماس تلفنی از طریق سامانه سامد، که سه مورد آن با موضوع تقدیر و تشکر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، گویای دقت عمل، تلاش در راستای تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی این شرکت به مطالبات مردمی می‌باشد.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از جمله شرکت های خدمت رسانی است که با استقرار میز خدمت حضوری _ الکترونیکی و پاسخگویی سریع به درخواست های مردمی در حوزه تکریم ارباب رجوع موفق عمل نموده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پاسخ به این گفته، اعلام کرد: استقرار میز خدمت حضوری – الکترونیکی به صورت جدی در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در حال پیگیری است و تلاش خواهد شد تا پایان سال آتی مراجعه حضوری مشترکین و مردم به این شرکت، به حداقل میزان برسد.

هم‌چنین رئیس خانه مطبوعات استان کردستان نیز با مراجعه حضوری به سامانه سامد به نمایندگی از اصحاب رسانه استان نسبت به تغییر رویه در حوزه روابط عمومی و ایجاد ارتباط مؤثر و قوی با رسانه های دیداری، شنیداری، مکتوب و اینترنتی از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان تقدیر کرد.

یادآور می‌شود، شماره سه رقمی ۱۱۱، یکی از راه‌های ارتباطی مردم با مدیران استان کردستان است که براساس هماهنگی به عمل آمده از سوی اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کردستان، این امکان فراهم گردیده تا مسئولین در محل سامانه حضور پیدا کرده و نسبت به پاسخگوئی مردمی به صورت ارتباط تلفنی مستقیم اقدام ‌نمایند.

image_pdfimage_print