تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان با تأكيد بر اينكه بانوان نسبت به تعهد كاري خود احساس مسئوليت دارند، گفت: سالم سازي سيستم‌هايي كه داراي حساسيت كاري بالا هستند، با حضور بانوان تسريع مي‌يابد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان در آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت روز زن و مقام مادر که با حضور بانوان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در سالن شهدای این شرکت برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار داشت: مبنا، رویه و روش فعالیت در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بر اساس شایسته سالاری است و توانمندی، ظرفیت، دانش، مهارت، انگیزش و نوآور، در قالب مرزبندی و چارچوب تعاریف «خانم» و «آقا» نمی‌گنجد.

وی با بیان اینکه نقش بانوان در سیستم، یک نقش مؤثر و فعال است، افزود: در سیستم‌هایی که حساسیت کاری وجود دارد، سالم سازی مجموعه با حضور بانوان تسریع می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با ذکر اینکه همان‌گونه که بانوان در تحکیم بنیاد خانواده بیشترین نقش را دارند، این نقش آفرینی را در جامعه نیز به بهترین شکل ممکن ایفا میکنند، تصریح کرد: بانوان نسبت به تعهد کاری خود احساس مسئولیت داشته و به عنوان یک پرورش دهنده و حامی آن را انجام می‌دهند.

وی با اذعان به اینکه تعهد به انجام مسئولیت در بانوان ریشه در نگاه مادرانه آنان دارد، خاطرنشان کرد: در عرصه اجتماعی زنان همان حس و روحیات مادرانه خاص که پایه و اساس بنیاد خانواده را تشکیل می‌دهد، نسبت به کار خود لحاظ می‌کند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

لهونیان حضور بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در تمامی حوزه‌ها را پررنگ و تأثیرگذار توصیف‌ کرد و یادآور شد: خوشبختانه در هر بخش خدمت‌رسان شرکت توزیع نیروی برق استان که از حضور و تخصص بانوان بهره گرفته شده، نتایج رضایت‌بخشی کسب گردیده است.

وی در پایان خطاب به حاضرین درخواست کرد: بانوان توانمند سعی و تلاش خود را بکار بسته تا بتوانند در فعالیت‌هایی که توانایی ارائه خدمات شایسته دارند اعلام آمادگی کرده و بیش از پیش در راستای اعتلای اهداف شرکت گام بردارند.

گفتنی است، «شرافت عطایی» مشاور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در امور بانوان و خانواده، نیز در این آیین به ارائه گزارش عملکردی از فعالیت‌های شاخص بانوان شاغل در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در طی دوسال اخیر اقدامات شایان توجهی در خصوص شایسته سالاری و استقرار کامل این رویکرد در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان لحاظ شده، که نتایج آن در حوزه زنان نیز به خوبی مشهود است.

لازم به ذکر این، در ادامه نشست پرسش و پاسخ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بانوان شاغل در این شرکت برپا شد و مهندس لهونیان از نزدیک در جریان مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات آنان قرار گرفت.

image_pdfimage_print