شناسایی و رفع نواقص روشنایی معابر سطح شهرستانهای تابعه در دستور کار مدیریت توزیع برق کردستان قرار گرفت

پيش از آغاز سال نو، شناسايي و رفع نواقص روشنايي معابر سطح شهرستانهاي تابعه استان در دستور كار مديريت توزيع برق كردستان قرار گرفت و بر اين اساس نقاط کور و فاقد روشنايي شهرهاي قروه، سريش‌آباد، دزج و دلبران رفع ايراد و روشن گرديد.

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷

همزمان با ايام پاياني سال؛

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، فرهاد میمنت‌آبادی با اشاره نقش روشنایی معابر شهری در سیمای بصری شهرها، گفت: علیرغم انجام فعالیت‌های مؤثر، مفید و طاقت‌فرسای این مدیریت در بخش‌های مختلف مربوط به احداث، توسعه و اصلاح شبکه برق، باید در نظر داشت که خاموشی چراغ‌های معابر می‌تواند زمینه‌ساز بروز و افزایش نارضایتی مشترکان از عملکرد توزیع برق شهرستان‌ها ‌گردد.

وی افزود: با استناد به مجموعه قوانین جاری، تجهیز و احداث شبکه‌های روشنائی به‌عنوان یکی از وظایف شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مقرر شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان قروه تصریح کرد: در شهرستان قروه با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و بررسی گزارشات مردمی و هم‌چنین تماس‌های ثبت شده در مراکز اتفاقات، نقاطی که دارای چراغ معیوب و لامپ سوخته در شهرستان بودند، شناسایی و توسط اکیپ روشنایی معابر و دفاتر اتفاقات رفع ایراد گردید و برق این نقاط روشن شد.

وی در ادامه  با اشاره به اینکه پست تغذیه کننده برق روستای حسن‌خان در داخل خیابان اصلی و مسیر تردد قرار داشته بود، گفت: این استقرار از لحاظ آرایش شبکه، امکان بروز حادثه و ایجاد خسارت به تأسیسات را دو چندان می‌کرد.

میمنت‌آبادی با اذعان به اینکه طی بازدیدهای بعمل آمده و بررسی کارشناسان این مدیریت وضعیت این پست نامناسب ارزیابی شد، خاطرنشان کرد: بخشی از شبکه پست هوایی ۱۰۰ KVA و ۱۲۰متر شبکه فشار ضعیف هوایی، اصلاح و جابجا شد و در ادامه با احداث۶۰ متر کابل‌کشی فشار ضعیف زمینی با اعتباری بالغ بر ۸۷۲ میلیون ریال، این طرح اصلاح، بهینه‌سازی و جابجا گردید.

image_pdfimage_print