تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ آذر ۱۳۹۹

مدیریت توزیع برق شهرستان بانه ازاصلاح شبکه فشار متوسط هوایی،شبکه فشار ضعیف هوایی و جابجایی ترانس به مرکز ثقل بار ،مشکل ضعف ولتاژ روستای کنده سوره خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان صلاح الدین قادری در تشریح این خبر افزود: به منظور رفع ضعف ولتاژ و رفع حریم منازل مسکونی تعدادی از مشترکین روستای کنده سوره ، نسبت به اصلاح ۱۷۲ متر شبکه فشار متوسط هوایی،اصلاح ۲۲۷ متر شبکه فشار ضعیف هوایی،۷۲ متر کابل کشی فشار ضعیف زمینی ،جابجایی ترانس ۱۰۰ کاوا و اصلاح تابلو با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اقدام گردید.

قادری با اشاره به سختی کار و صعب العبور بودن جاده دسترسی عنوان کرد: برای رفع ضعف ولتاژ می بایست ترانس به مرکز ثقل بار منتقل شودکه با توجه به عدم امکان عبور وسایط نقلیه سبک و سنگین به محل ، این کار با جرثقیل دستی و با کمک اهالی انجام شد.

ایشان در ادامه ابراز امیدواری کرد: اصلاحات صورت گرفته در روستای ۱۱۰ خانواری کنده سوره ، زمینه ساز تک خوانی کردن کنتور برق مشترکین بوده و این پروژه نیز در دستورکار این مدیریت قرار دارد.

قادری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اهالی روستای کنده سوره که در انجام این پروژه همکاری خوبی داشتند عنوان کرد،مجموعه عوامل برق بانه همواره در تلاش برای ارائه ی خدمات با کیفیت مطلوب و جلب رضایت مشترکین هستند.

image_pdfimage_print