ضعف ولتاژ محله خیابان ۱۲ متری توحیدرفع گردید

مدیر برق شهرستان کامیاران خبر داد:

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸

مدیر برق شهرستان کامیاران از اجرای 3 پروژه رفع ولتاژ، رفع حریم و نیز کاهش مسیر شبکه ( طولانی بودن فیدرها ) در خیابان 12 متری توحید شهرستان کامیاران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شهرام بهمنی با اشاره به صرف اعتباری بالغ بر ۱۷۴۰ میلیون ریال در این پروژه گفت: احداث یک دستگاه  ترانسفورماتور ۱۰۰ کاوا  هوایی ،  احداث ۱۰۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی  هادی روکش دار ۷۰ ،  احداث ۱۰۰ متر کابلکشی فشار ضعیف زمینی از اقدامات انجام شده در این پروژه می باشد.

بهمنی در ادامه افزود: به جهت افزایش رضایت مندی مشترکین، مسیرها و مناطقی را که با مشکل مواجه بوده و هستند در دستور کار اولیه قرار دارند تا با تامین اعتبار در زمان ممکن، ساماندهی و مشکل آنها مرتفع گردد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان اذعان داشت: یکی از اهدافی که مدنظر شرکت توزیع است نصب ترانسهای کم ظرفیت در فواصل کوتاه می باشد که دارای مزیت های خوبی از لحاظ اعمال خاموشی به نقاطی است که بر اساس برنامه یا بدون برنامه احتیاج به تعمیرات یا اصلاح شبکه  توزیع برق دارند، که امیدواریم با تلاش شبانه روزی همکاران این امر به زودی در سطح شهرستان اجرا گردد.

لازم به ذکر است با اجرای پروژه‌های یاد شده بخش اعظمی از شبکه‌ توزیع برق محله ۱۲ متری کامیاران  از پایداری و قابلیت اطمینان مناسبی برخوردار شد  و مشکل ضعف ولتاژ ، رفع حریم و نیز کوتاه شدن فیدرهای فشار ضعیف، رفع گردید.

image_pdfimage_print