طرح های تشویقی وزارت نیرو برای مشترکین کم مصرف برق

مدیر توزیع برق شهرستان بانه خبر داد:

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ تیر ۱۳۹۸

مديريت توزيع برق شهرستان بانه با اشاره به طرحهای تشویقی وزارت نیرو برای مشترکین کم مصرف بیان کرد: مشترکینی که در فصل پیک، الگوی مصرف را رعایت کنند شامل تخفیف در قبض برق مصرفی خواهند شد، همچنین مشترکینی که الگوی صحیح مصرف برق را رعایت کنند مشمول پرداخت های هزینه های بیشتری خواهند شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در نشستی  که به مناسبت روز دهیار با محوریت روشهای مدیریت مصرف  و با حضور بخشدار و دهیاران بخش مرکزی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

محمدی در ابتدا ضمن تبریک روز دهیار ضمن تبریک روز دهیار، از مدیران حاضر در نشست  خواست با توجه به نقش و جایگاه مدیریتی آنان در روستاها،  میتوانند نقش بسزایی در صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه برق داشته باشند.

وی در ادامه از دهیاران خواست در جلسات روستاها و نمازهای جمعه و با هماهنگی با امامان جماعت به تشریح روشهای مدیریت مصرف انرژی برای عموم بپردازند.

مدیر توزیع برق شهرستان بانه در پایان تأکید کرد: با توجه به اینکه حذف قبوض کاغذی در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است از مشترکین روستایی درخواست کرد براساس فرآیند و شیوه تدوین شده نسبت به ارسال کد سیزده رقمی شناسه قبض به شماره ۲۰۰۰۸۷۱۲۱ از طریق مبایل خود ( به روش # شناسه سیزده رقمی  *p*و ارسال آن به شماره مذکور) برای مشترکین روستاهایی که به صورت تک خوانی قرائت انجام میگردد، اقدام نمایند .

لازم به ذکر است در صورت نیاز به حذف شماره موبایل قبلی موجود در بانک اطلاعاتی می توانند به روش ( # شناسه سیزده رقمی  *d*) و ارسال آن به شماره ۲۰۰۰۸۷۱۲۱ اقدام کنند.

image_pdfimage_print