تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان كردستان اعلام كرد: تلاش مي‌شود تا با استفاده حداکثری از امکانات و منابع موجود در حوزه بهره‌برداری، هزینه‌ها و شاخص‌های عملکردي را مديريت كرده و ارتقاء بخشيد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان در جریان بازدید از حوزه معاونت بهره‌برداری شرکت، با تأکید بر استفاده حداکثری از امکانات و منابع موجود در حوزه بهره‌برداری، مدیریت هزینه‌ها و هم‌چنین بهبود شاخص‌های عملکردی، اظهار داشت: نیل به این اهداف جزو مهم‌ترین اولویت‌های شرکت توزیع برق است.

وی خواستار شد: در حوزه اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها، حدالامکان فعالیت‌های صورت گرفته بدون مشکل و بدور از دوباره کاری انجام گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با گریز به اهداف و سیاست‌های شرکت توزیع نیروی برق مبنی بر برون‌سپاری وظایف، تصریح کرد: به دلیل شرایط مالی و تحریم‌های موجود، نیل به این هدف همت مضاعف همکاران در تمامی امور را می‌طلبد.

وی در پایان با اشاره به بروز چالش‌های احتمالی و پیش رو برای فصل تابستان آتی، گذر از آن را نیازمند مشارکت در سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و ارائه راهکار لازم جهت بهبود شاخص بهره‌برداری از شبکه و تأسیسات در سطح شرکت دانست.

گفتنی است، طی این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش هوشمندسازی شبکههای توزیع برق، ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات وکاهش انرژی‌های توزیع نشده با بهره‌گیری از تجهیزات خط گرم و همچنین مقایسه پیک بار و تلفات انرژی طی سال‌های ۹۷ و ۹۶ ارائه گردید.

image_pdfimage_print