تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ تیر ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شمال سنندج ازجابجایی 512 مترشبکه 20 کیلوولت یک مداره فیدر بنیاد بتن واقع درمسیر جاده دسترسی به نایسر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان محمد آزاد حسینی در تشریح این خبر گفت: پروژه جابجایی ۵۱۲ متر شبکه فشار متوسط یک مداره ( حد فاصل سه راه شهرک صنعتی برازان تا ابتدای خیابان شافعی) با هدف تعریض و احداث مسیر و خیابان جدید الاجرا به بهره برداری رسید.

وی در ادامه سخنان خود افزود: افزایش قدرت پست ترانسفورماتور موجود از۵۰ کیلوولت آمپر به ۱۰۰ کیلوولت آمپر و احداث ۵۷۰ مترشبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی از جمله اقداماتی است که در راستای زیرساخت لازم برای احداث مسیر جدید صورت پذیرفته است.

حسینی در ادامه اذعان داشت:  خط یک مداره بطول ۵۱۲ متربه منظور رفع حریم و افزایش ضریب اطمینان شبکه برق احداث شد که پس ازگچ ریزی و ارائه معبر و کف توسط عوامل اجرایی شهرداری عملیات جابجایی انجام و شبکه یک مداره قبلی برکنار شد.

 مدیرتوزیع برق شمال سنندج در پایان سخنان خود گفت: با توجه به ضرورت تعریض و ساماندهی مسیر قدیم و نیز کثرت شبکه توزیع در مجاورت آن، جابجایی خط، امری اجتناب ناپذیر بوده و این امر مستلزم همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر ادارات و ارگان های مربوطه که دارای تاسیسات مانند گاز – مخابرات و…هستند، می باشد.

لازم به ذکر است این پروژه بدون اعمال خاموشی با همکاری واحد مهندسی و نظارت در نایسر در حداقل زمان ممکن به بهره برداری رسید.

image_pdfimage_print