تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ آبان ۱۳۹۸

مدیر توزیع برق شهرستان سقز از اجرای پروژه مقاوم سازی شبکه فشار متوسط مسیر فیدر جاده بانه با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو چهل میلیون ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کردستان، عطااله نوروزی با بیان این‌که یکی از برنامه‌های مورد نظر برق سقز اصلاح شبکه فرسوده و مقاوم‌سازی آن در برابر شرایط بحرانی آب و هوایی می باشد گفت :  در این راستا مسیر فیدر جاده بانه با کارگذاشتن ۶۹ اصله پایه بتونی شبکه فشار متوسط مقاوم‌سازی شد.

وی در ادامه افزود: پایداری شبکه‌ها و تامین برق مطمئن از الزامات مدیریت بحران برق به شمار می رود که مقاوم‌سازی شبکه‌های برق در مقابل حوادث و بحران‌های احتمالی از راهکارهای آن است.

وی با اشاره به اینکه مقاوم ‌سازی تاسیسات شبکه‌های برق و نقاط آسیب‌پذیر در شبکه‌ها یکی از مهم‌ترین اولویت‌های توزیع برق سقز است عنوان کرد و گفت: این عملیات با هدف اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق، آمادگی برای مقابله با بحران‌های غیرمترقبه، بهینه‌سازی و افزایش سطح پایداری شبکه برق‌رسانی صورت گرفت.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز در خصوص اعتبار به‌کار رفته برای اجرای این پروژه اظهار داشت : پروژه مقاوم‌سازی شبکه فشار متوسط مسیر فیدر جاده بانه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهل میلیون ریال توسط اکیپ تعمیرات مدیریت توزیع برق شهرستان سقز انجام گرفت.

image_pdfimage_print