تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۵ دی ۱۳۹۸

مدیرتوزیع برق شهرستان قروه خبر داد: آن دسته از مشترکيني که در ساعات اوج بار فعاليتهاي واحد خود را تغيير و يا از مولد های خودتامين استفاده نموده و در پيکبار با شرکت توزيع همکاري داشته اند ،مشمول پاداش برق مصرفي شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرهاد میمنت آبادی در تشریح این خبرگفت: با توجه به وضعیت بار شبکه در سه ماهه تابستان و لزوم صرفه جوئی و مدیریت مصرف برق و در راستای عدم اعمال خاموشی به مشترکان جهت رعایت و تعادل بین تولید و مصرف انرژی الکتریکی ، از طریق اطلاع رسانی های صورت گرفته در سطح شهر و روستاهای شهرستان قروه و با پیگیری های بعمل آمده توسط همکاران این مدیریت و براساس دعوت بعمل آمده از مشترکین تعداد ۵۶۰ مشترک (بخش های کشاورزی ، صنعتی ، تجاری و عمومی) تفاهم نامه منعقد گردید.

وی در ادامه افزود:با توجه به همکاری تعدادی از مشترکین این شهرستان درخصوص اعمال مدیریت بهینه مصرف برق و براساس رعایت دستورالعمل توانیر تعداد ۵۱۲ مشترک، مشمول دریافت پاداش مصرفی بوده اند که در مجموع پاداشی معادل ۸ میلیارد ریال بصورت بستانکاری در فیش برق مصرفی آنها لحاظ گردید .  

میمنت آبادی در پایان افزود:امیدواریم تمامی مشترکان با مشارکت حداکثری در برنامه مدیریت بار پیک سال ۹۹ با امضاء تفاهم نامه و اصلاح الگوی مصرف، شرکت توزیع را در ارائه هرچه بهتر خدمات و کاهش خاموشی ها یاری نمایند. همچنین کشاورزان محترم با خاموش کردن پمپاژآب در ۴ ساعت پیک شبکه علاوه بر رایگان بودن برق مصرفی از پادش دوره همکاری نیز بهره مند خواهند شد.

image_pdfimage_print