تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ بروزرسانی: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

مدیر توزیع برق شهرستان سقز با ذکر اینکه «حفظ آرامش و ایمن نمودن فضای کار» نخستین گام در انجام هر نوع فعالیت شغلی است، اعلام کرد: همایش ایمنی در امور برق شهرستان سقز با تأکید بر اهمیت حفظ آرامش و ایمن نمودن فضای کار برای پیمانکاران ساختمانی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، عطالله نوروزی در همایش ایمنی و خطرات برق که با حضور برخی از ادارات سطح شهرستان، انجمن صنفی کارگران، پیمانکاران ساختمان و آرماتوربندهای فعال در شهرستان سقز برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی پیمانکاران ساختمانی با انواع شبکه‌های برق اعم از فشارضعیف، فشارمتوسط و خطوط انتقال و حریم قانونی آن، خطرات احتمالی و در نهایت قوانین مرتبط با آن دانست.

وی با ذکر اینکه «حفظ آرامش و ایمن نمودن فضای کار» نخستین گام در انجام هر نوع فعالیت شغلی است، افزود: توجه به نکات ایمنی در فرایند انجام کارها بسیار بااهمیت است.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز  با اشاره به ضرورت کاهش خطرات جانی و مالی و لزوم ارائه موارد آموزشی در خصوص مسائل ایمنی در حوزه‌ی برق، گفت: سهل انگاری و  جدی نگرفتن موضوع ایمنی جزو  چالش برانگیزترین و بزرگترین مشکلات در زمینه بروز خطرات و سوانح برقی است که باید توجه ویژه‌ای را به آن معطوف ساخت.

وی خطاب به پیمانکاران ساختمانی خواستار شد: در کنار گسترش ساخت و سازهای واحدهای مسکونی، در هنگام نصب داربست جهت انجام فعالیت‌های ساختمانی، حریم شبکه‌های برق را رعایت کرده و هماهنگی‌های لازم را با امور توزیع برق شهرستان لحاظ کنند.

نوروزی در پایان «آموزش» را از جمله مهم‌ترین اولویت های شرکت توزیع نیروی برق دانست و یادآور شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت هفتگی و مستمر از جمله برنامه‌های این شرکت در راستای افزایش دانش و آگاهی نیروهای شاغل در حوزه‌ی صنعت برق و کاهش خطرات احتمالی ناشی از آن است.

گفتنی است، همایش ایمنی در امور برق شهرستان سقز با تأکید بر اهمیت رعایت حریم شبکه‌های برق، پیشگیری از حوادث برق‌گرفتگی و ایمنی برق برای پیمانکاران ساختمانی برگزار شد.

image_pdfimage_print