نشست مدیرتوزیع برق شهرستان سقز با شهرداری

در راستای مدیریت مصرف صورت گرفت؛

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کرستان نشستی با حضور مدیرتوزیع برق شهرستان سقز با شهردار این شهرستان در راستای بهینه‌سازی و مدیریت مصرف دستگاه‌های دولتی و اجرایی برگزار شد.

عطااله نوروزی مدیر توزیع برق شهرستان سقز ضمن بیان این نکته که بهینه‌سازی و مدیریت مصرف در دستگاه‌های دولتی و اجرایی تاثیر بسزایی در کاهش پیک تابستان دارد گفت: رعایت اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی انرژی در محیط کار و منزل ضروری است و بر اساس ابلاغیه‌های وزارت نیرو باید بهینه‌سازی مصرف در بخش اداری به صورت ویژه در ادارات و سازمان‌های وابسته به وزارت نیرو صورت پذیرد”.

مدیر توزیع برق شهرستان سقز بر کاهش ۲۰ درصدی مصرف انرژی ادارات تاکید کرد و افزود: کاهش آلودگی محیط زیست ، حفظ منابع ،توسعه و بهره برداری از شبکه ، کاهش هزینه های برق و جلوگیری از اعمال خاموشی از جمله مزایای بهینه سازی مصرف برق می باشد”.

وی در ادامه اظهار داشت: آموزش و اطلاع رسانی، پایش مصرف انرژی به صورت دوره ای، بازدید از ساختمان ها، ارائه مشاوره به ادارات از جمله فعالیت های صورت پذیرفته در این حوزه است”.

نوروزی تصریح کرد: ساعات اوج مصرف از ۱۱ تا ۱۵ می باشد که باید در این بازه زمانی مدیریت مصرف داشته باشیم تا تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم”.

در پایان این نشست تفاهم‌نامه‌ای بین مدیریت برق سقز و شهرداری منعقد شد که براساس آن مقرر گردید ۲۲ بخش از زیرمجموعه‌های شهرداری ملزم به اجرای آن باشند و واحد کشتارگاه آن مجموعه در ساعات پیک مصرف ژنراتور خود را به مدار آورند.

image_pdfimage_print