تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

معاون منابع انساني شركت توزيع نيروي برق استان كردستان اعلام كرد: در راستاي پياده‌سازي سياست‌ها و اهداف مديريتی شركت، دستورالعمل آراستگی محیط کار(5s)، تدوين و به كليه واحدها ابلاغ گرديد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، شرافت عطایی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل ۵s ، تیمی متشکل از نمایندگان واحدهای معاونت مالی و پشتیبانی، برنامه‌ریزی و مهندسی، بهره‌برداری و دیسپاچینگ، منابع انسانی، فروش و خدمات مشترکین و مدیریت توزیع برق شهرستان‌های تابعه تشکیل شد.

وی افزود: این تیم طی برنامه زمان‌بندی در سه فاز اقدام به اجرای نظام آراستگی محیط کار در سطح شرکت توزیع نیروی برق استان کردند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با بیان اینکه در فاز نخست ضمن بازدید اولیه از کلیه واحدهای شرکت، توصیه‌های لازم جهت آراستگی محیط و یکسان‌سازی این امر در سطح شرکت انجام شد، گفت: در گام بعدی اقدامات کوتاه مدت با برآورد هزینه‌هایی در حدود اختیارات واحدها انجام شده و نتیجه اقدامات بازدید میدانی شد.

وی در پایان با ذکر اینکه در فاز سوم طرح، بر اساس چک لیست‌های تنظیمی، واحدها مورد ممیزی قرار گرفته و رده‌بندی می شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت در نظام آراستگی محیط، تداوم و استمرار آن است، تلاش شد تا بازدیدهای روتین و ممیزی خاص این مقوله در طول سال در نظر گرفته و اجرایی شود.

image_pdfimage_print