تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸
تاریخ بروزرسانی: ۷ بهمن ۱۳۹۸

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پیگیری 586 پرونده از طریق مراجع قضایی در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در 10 ماهه اول سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان خانم احمدپور در تصریح این خبر گفت: تعداد ۵۸۶ فقره پرونده از طریق مراجع قضایی در واحدهای حقوقی ستاد و شهرستان های استان در ۱۰ ماهه اول سالجاری در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان پیگیری گردید که ۱۳۷ فقره منجر به صدور رای قطعی گردیده است و مابقی در دست اقدام و پیگیری می باشد.

احمدپور در ادامه با اشاره به پرونده های حقوقی موجود در سال ۹۸ در شرکت اذعان داشت: تعداد۱۰ فقره مربوط به برق گرفتگی، ۵۵ فقره مطالبه خسارت، ۶۹ فقره دستور قضایی، ۳۲ فقره رفع مزاحمت و ممانعت، ۹فقره ناشی از روابط کار، ۱۴ فقره تجاوز به حریم شبکه ی برق، ۵۴ فقره برق غیر مجاز و دستکاری کنتور و ۱۷۹فقره شکایت سرقت تجهیزات و ۲۷ فقره نیز با موضوعات متفرقه به مراجع قضایی اعلام گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به معضل سرقت سیم و کابل بیان کرد: تعداد۶۲ سارق نیز در ارتباط با پرونده های سرقت دستگیر شده اند که با اقدامات دستگاه قضایی این مهم همواره پیگیری خواهد شد تا از سرقت سیم و شبکه های برق جلوگیری گردد.

احمدپور در ادامه بیان کرد:  حدود ۳۰۰ فقره درخواست در ۱۰ ماهه سالجاری به واحد حقوقی ارجاع داده شد که بررسی های به عمل آمده در خصوص این درخواست ها انجام گردیده و پاسخ آن ها نیز داده شده است.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در پایان عنوان کرد: تعداد ۳۰ فقره پرونده املاک در حال رسیدگی است که از این تعداد ۱۶ فقره سند مالکیت به متراژ  ۳۰۰۹٫۵۴ متر مربع اخذ گردیده است.

 

 

image_pdfimage_print