تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران گفت: برای اولین بار در استان کردستان و به همت نیروهای خدوم واحد مشترکین مدیریت برق کامیاران در کمترین زمان ممکن از ابتدای تیرماه سال جاری نصب یکروزه کنتور برق در شهر و روستاهای تابعه کامیاران اجرایی شد.

  1. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان شهرام بهمنی در تشریح این خبر گفت: متقاضیان انشعاب برق در شهر کامیاران و روستاهای تابعه این شهرستان از مرحله تقاضا و تشکیل پرونده تا نصب آن، در مدت زمان یک روز کنتور برق برای آنها نصب خواهد شد.

بهمنی افزود: با برنامه ریزی های منسجم و با تلاش کارکنان صنعت برق در کامیاران و به منظور جلب حداکثری و رضایت مندی مشترکین و متقاضیان انشعاب برق این پروژه عظیم از ابتدای سال جاری اجرایی شده است.

وی در ادامه سخنان خود یاداور شد: متوسط زمان نصب انشعاب بر اساس شاخص های اعلام شده توسط شرکت توانیر از مرحله خرید امتیاز انشعاب و نصب کنتور در شهر ها، سه روز(۷۲ ساعت) و در روستاها هفت روز (۱۶۸ ساعت) تعیین شده است.

وی خاطر نشان کرد: برق شهرستان کامیاران زمان نصب کنتور برق در بخش شهری از ۷۲ ساعت به ۱۲ ساعت کاهش داده شد و در روستاها با ۱۵۰ ساعت کاهش به ۱۸ساعت رسیده است که این موضوع در سطح استان اقدامی بی بدیل و بی سابقه است.

وی در ادامه سخنان خود اذعان داشت: در طرح نصب یکروزه کنتور در شهر و روستاهای تابعه، کارسنجی های لازم طی دو ماه انجام و به صورت آزمایشی به اجرا درآمد و این مدیریت در تلاش است پس از بررسی نقاط ضعف و قوت، دستورالعملی تحت عنوان نصب انشعابات فروخته شده در کوتاه ترین زمان ممکن که در استان بی سابقه بوده تدوین نماید .

بهمنی در ادامه به اهداف اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: ارتقاء کیفیت خدمات دهی، بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی و شهرستانی، داشتن برنامه مدون و هدفمند با هدف خدمات رسانی سریع تر به مشترکین از اهداف هم اجرایی این پروژه می باشد.

مدیر توزیع برق شهرستان کامیاران در پایان سخنان خود این اقدام بی نظیر را گامی ارزشمند در تکریم هر چه بیشتر ارباب رجوع عنوان کرد و یادآورشد: این طرح در راستای رسیدن به اهداف و سیاست های شرکت توزیع به عنوان طرح تحول اداری و گامی مثبت به جهت کاهش تلفات پایه ریزی شده و در راستای اقتصاد مقاومتی این برنامه مدون و ارزشمند در سرلوحه کار این مدیریت قرار گرفته و خوشبختانه توانستیم این اقدامات مهم را به سرانجام مقصود برسانیم.                                                                                                                                                                            

image_pdfimage_print