مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از برپایی میزخدمت برای بررسی مشکلات وپاسخگویی مسئولان به نیازهای مردمی درسرعت بخشی وارتقاء کمی وکیفی سطح خدمات در مساجد استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، کوهسار رسولی تبار گفت: برپایی میزخدمت به شکل دوره ای با هدف تسهیل در ارائه خدمات به مردم و ارتباط سیستم برای کمک به رفع مشکلات شهروندان درجریان است و مردم سوالات ومطالبات خود را مطرح نموده و ازخدمات مشاوره ای بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه حضور مدیران این شرکت در مساجد و مجامع عمومی با هدف پاسخگویی به مردم تداوم خواهد داشت، گفت: تلاش شده است که زمان ومکان حضورمسئولان برق کردستان به موقع اطلاع رسانی شود مضاف براین حضورمدیران درمیان مردم، مدیرعامل شرکت نیزهرهفته روزهای دوشنبه دردفترکار خود پاسخگوی شهروندان است.
رسولی تبار اظهار داشت:علاوه براقدامات اعلامی و اطلاع رسانی درخصوص شفافیت فرایند ارائه خدمات وهمچنین درج زمان ملاقات در وب سایت شرکت، معاونان ومدیران نیز با حضوردرمساجد، نمایشگاه ها وجمع مردم زمینه ارائه خدمات به مشترکین وپاسخگویی به مردم را فراهم کرده اند.
گفتنی است تغییر چیدمان ونوسازی ادارات تابعه متناسب با الزامات ابلاغی میزخدمت (نظیراطلاع رسانی دردسترس بودن واحدهای ارائه دهنده خدمات وشفاف بودن آن ) نشاندهنده مطلوبیت سطح رضایت مندی مردم ازروند ارائه خدمات است.