تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹
تاریخ بروزرسانی: ۱۲ آذر ۱۳۹۹

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای پاسخگویی به درخواست ها، انتقادات، نظرات و شکایات مردم به صورت مستقیم، صبح امروز چهارشنبه ( 12 آذر ) در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت ( سامد )، واقع در استانداری، حضور یافت و پاسخگوی 18 تماس تلفنی شهروندان کردستانی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) از ساختارهای مهمی است که با هدف رسیدگی به مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به مراجعه حضوری آنان راه اندازی شده است و نماد پاسخگو بودن دولت به شهروندان است.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت ( سامد ) به شماره ۱۱۱ است، شهروندان می توانند از طریق آن مسائل، مشکلات و درخواست های مرتبط با حوزه برق را بدون مراجعه حضوری با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در میان بگذارند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آن ها را پیگیری کنند.

تماس های تلفنی مردمی از تمامی شهرستان های استان با موضوعاتی در خصوص: تأمین برق و برق رسانی به مناطق جدید الحداث و نداشتن مجوز های لازم در این خصوص و … بود.

این طرح در راستای صیانت از حقوق شهروندان، افزایش پاسخگویی، مسئولیت پذیری و اعتماد عمومی، ارتقای سلامت اداری، ارتباط مستقیم مردم و مسئولان و کاهش فاصله بین آن ها است.

از اثرات مهم و قابل اشاره به راه اندازی سامانه سامد ” ارتباط مردم و دولت ” می توان به گفت و گوی مسئولان با مردم، افزایش اعتمــاد عمومی به مجموعـــه نظام اشـــاره کرد زیرا می تواننــد

درخواست های خود را شفاف و بی واسطه به مدیران انعکاس داده و در فرصت کمی نتیجه را پیگیری نمایند.

با شیوع ویروس کرونا و افزایش محدودیت دیدارهای عمومی مسئولان، راه اندازی این سامانه بیشتر نمود پیدا کرده و مردم به صورت غیر حضوری مشکلات خود را به اطلاع مسئولان می رسانند.

لازم به ذکر است صبح امروز چهارشنبه ( ۱۲ آذر )در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و دولت ( سامد ) واقع در استانداری، مدیر عامل شرکت توزیع نیرویبرق استان کردستان حضور یافت و پاسخگوی ۱۸ تماس تلفنی شهروندان کردستانی شد.

image_pdfimage_print