تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
تاریخ بروزرسانی: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: در صورت  بروز مشکل در شبکه برق و یا هرگونه خاموشی احتمالی در شبکه ، مشترکین می توانند درخواست و یا گزارشات خود را از طریق نصب “اپلیکیشن برق من”و یا سامانه ۱۲۱ ثبت کرده و پیگیری نمایند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، سیدمحمد فتحی معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: مشترکان منبعد می توانند مشکلات مربوط به خاموشی معابر ، خرابی یا اختلال در شبکه را از دو روش ، سامانه ۱۲۱  (مرکز فوریت های برق) و یا با نصب “اپلیکیشن برق من” به شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اعلام کنند تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل مربوطه رفع گردد.

وی افزود: در قابلیت جدید این سامانه ، شهروندان می توانند برای اعلام قطعی برق محل سکونت خود بدون اتصال به اپراتور با وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراهی که صورتحساب برق به آن پیامک می شود ، خاموشی خود را ثبت کنند.

فتحی درادامه گفت : پس از وارد کردن شناسه قبض یا شماره تلفن همراه ، قطعی برق آن منطقه در سامانه  ثبت و توسط مرکز اتفاقات پیگیری می شود و همچنین مشترکین علاوه بر اعلام خاموشی معابر و خرابی شبکه ، می توانند از خاموشی های ساعات آینده در این سامانه نیز مطلع شوند.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان اضافه کرد : این سامانه به گونه ای بروز رسانی شده تا در صورت اشغال بودن خطوط ، تماس گیرندگان بدون  قرارگرفتن در صف انتظار بتوانند درخواست های خود را ثبت کنند.

فتحی گفت: در امور فوریت های برق ۱۲۱، سیستم نظرسنجی در خصوص کیفیت خدمات ارائه شده و نحوه پاسخگویی اپراتور پس از دریافت گزارش، مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در ادامه اظهارداشت :علاوه بر تماس با سامانه فوریت های برق ۱۲۱ مشترکین می توانند از طریق نصب “اپلیکیشن برق من” نیز از خاموشی ها مطلع شوند.

وی اظهار داشت: با نصب این برنامه برروی تلفن همراه ،این امکان فراهم می شود تاقطعی برق، مشکل روشنایی معابر و آسیب دیدگی شبکه و تاسیسات برق توسط خود مشترکین ثبت و قابل پیگیری باشد.

image_pdfimage_print