تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
تاریخ بروزرسانی: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳

اطلاعیه

♦️ باطلاع همکاران محترم می رساند نشست نهایی هم اندیشی مسکن با موضوع ” تعیین موقعیت و خرید زمین ” ویژه همکاران شاغل توزیع برق شهرستان سنندج و ستاد شرکت ( در وهله اول ) باشرح دستورکار تعیین میزان سرمایه گذاری و قدرالسهم پرداختی هر نفر ، راس ساعت ۱۳ روز یکشنبه مورخه ۲۰ خرداد ماه برگزار می گردد.
* در این نشست که در محل سالن آمفی تئاتر حوزه ستاد شرکت برگزار خواهد شد اعضای اصلی هیئت امنای مسکن، مجموعه بررسی ها و اقدامات انجام شده را برای خرید تعداد ۲۰ قطعه زمین در قالب هیات امنا ، واقع در شهرک آریز سنندج (بالاتر از شهرک الهیه ) با ذکر شرایط و ملاحظات آن، تقریبا نهایی و مشروح آن را به سمع و نظر همکاران خواهند رساند.
° بدیهی است بعداز تلاش جدی بیش از چهار ماه اعضای هیات امنا و بازدید و بررسی بیش از ۳۰ قطعه زمین در سطح شهر سنندج و مناطق منفصل شهری، سرمایه گذاری در زمین مشخص شده اخیر ( آریز )، مطلوب ، پیش بینی می گردد. همچنین برآورد می گردد زمین مورد نظر با توجه به توان مالی همکاران در این شرایط اقتصادی، دارای ارزش افزوده مناسب تری باشد.

◊ بدینوسیله از آندسته از همکارانی که تمایل به مشارکت و سرمایه گذاری در خرید این زمین را دارند دعوت بعمل می آید با توجه به محدودیت پذیرش، ضمن حضور در این نشست ، در صورت تمایل سریعا” نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌ مربوطه(فرم تعهدنامه) تا ۲۴ ساعت بعد از پایان نشست مجمع، اقدام نمایند.
ثمن‌ معامله دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان برای یک قطعه زمین حدود ۱۷۰ الی ۱۸۰ متر مربع می باشد ( که امکان ساخت سه طبقه و پیلوت برای سه نفر خواهد داشت ) که از کل مبلغ مورد توافق برای معامله یک قطعه زمین ( مبلغ ۷۴۰ میلیون تومان سهم ” تقریبی” هر نفر برای خرید یک سوم زمین ) در قالب چک بین بانکی پرداخت میگردد .
میزان ۴۰ درصد اولیه از یک سوم ارزش هر قطعه زمین، تا تاریخ یکم تیر ماه جاری باید پیش پرداخت گردد( حدود ۲۹۰ میلیون تومان ) و مابقی آن طی دو مرحله ( هر مرحله ۳۰ درصد ) بصورت فاصله های یکماه پرداخت میگردد ( یکم مرداد ماه و یکم شهریور ماه)
قابل ذکر است آماده سازی زمین های مذکور (جدول گذاری و کانال کشی آب و فاضلاب و موارد مربوط به ماده ۱۰۱ قانون شهرداری ها ) برعهده فروشنده است و ایشان ملزم به تحویل سند تک برگ در شش ماه پس از امضای قولنامه به خریداران خواهند بود.
♦️لازم به ذکر است زمین های مذکور یکدست نبوده و به لحاظ جنوبی یا شمالی بودن و یا … متفاوت می باشند؛ به همین دلیل مبلغ مذکور فعلا بصورت “علی الحساب” می باشد و بعد از مشخص شدن و نهایی شدن هر قطعه برای سه نفر، به نسبت مرغوبیت و نظر کارشناس مربوطه، قیمت نهایی، معین خواهد شد. ( قبل از پرداخت قسط سوم و تسویه حساب، موضوع اختلاف و ارزش پلاک‌ها، تعین تکلیف خواهد شد)
پاسخگویی به سوالات و ارائه توضیحات بیشتر در جلسه مذکور انجام خواهد شد لذا از همکاران متقاضی دعوت می شود در نشست مربوطه شرکت فرمایند.

image_pdfimage_print