یکی از مهمترین اهداف شرکت توانیر در طول سنوات مختلف، ارائه سرویس بهینه به ذینفعان، افزایش رضایتمندی مشتریان، تکریم ارباب رجوع و رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی بوده است. در همین راستا، این وظیفه برای شرکت متصور است که نسبت به اخذ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و صاحبنظران در حوزه صنعت برق، از طرق مختلف اقدام نماید.
این شرکت خود را موظف می داند تا مقررات، بخشنامهها، آیین نامهها و دستورالعملهای تدوین شده در کمیتهها و کارگروههای تخصصی خود را طی فراخوانهایی به اطلاع شرکت های زیرمجموعه برساند و از طریق سامانه نظام پیشنهادهای شرکت توانیر به آدرس http://np.tavanir.org.ir/Login.aspx ، نظرات و پیشنهادات شرکتها را که خود انعکاسی از نظرات صاحبنظران و مردم می باشد، پیرامون موارد مختلف جمع آوری و بررسی می نماید. پس از دریافت نظرات، نسبت به اصلاح و سپس تصویب و ابلاغ آنها اقدام میشود.
همچنین، این شرکت از طریق سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر(سمات)، اقدام به اخذ نظرات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های مردم در تمامی حوزه های مرتبط با خدمات صنعت برق مینماید.
دانلود فایل راهبرد مشارکت ستاد
پیشنهادها و انتقادها | https://np.tavanir.org.ir/Login.aspx |
رسیدگی به شکایات (سمات) | https://www.tavanir.org.ir/samaat |
نظرسنجی خدمات | https://www.tavanir.org.ir/pages/nazar.php |
نظرسنجی پیش نویس قوانین و مقررات | https://www.tavanir.org.ir/law-survey.php |
نظرسنجی سایت | https://kurdelectric.ir/survey/portal/ |
ثبت پیشنهاد،انتقاد و شکایت | https://app.kurdelectric.ir/electronic_service/ui/forms/loader/form?id=3&e_id=383 |
شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه آزمایشی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد.
هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارائه خدمت به مردم نیازمند توجه تام مخاطبان خود می باشد. بدیهی است بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبرد های ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد. به بیان دیگر ارائه خدمت به نحو شایسته زمانی امکانپذیر است که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادات و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسب جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید.
در این راستا و به منظور جلب مشارکت های مردمی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان برخود لازم می داند نظرات، پیشنهادات و انتقادات آحاد مردم بویژه از سوی نخبگان، متخصصین، صاحب نظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرائی عمومی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین نماید. این شرکت تعامل و تبادل اطلاعات با آحاد مردم و دستگاه های اجرائی را در سرلوحه کار خود قرار داده است.
کاربران گرامی می توانند دیدگاه های خود را بر روی مطالب سایت بیان نمایند. کافی است در انتهای مطالب هر بخش در قسمت امتیاز دهی و نظرات ، مطلب خود را بیان کنند. همچنین شما می توانید از طریق منوی تماس با ما، صفحه نظرسنجی، صفحه انتقادات و پیشنهادات و صفحه سوالات متداول، ما را از سوالات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود آگاه سازید.