|
نظرسنجی رضایت از سرعت عملکرد واحد عملیات و اتفاقات ۱۲۱ | ||||||||
سوال نظرسنجی: ایا از سرعت پاسخگویی و عملکرد واحد عملیات و اتفاقات ۱۲۱رضایت دارید ؟
نتیجه:
|
||||||||
اقدامات:
با توجه به رضایت حداکثری از عملکرد واحد ۱۲۱ نیازی به تغییر شوه پاسخگویی این واحد نبود.
|
نظرسنجی قبض پیامکی | ||||||||
سوال نظرسنجی: ایا از دریافت منظم و آسان قبوض پیامکی رضایت دارید ؟
رضایت دارید ؟ نتیجه:
|
||||||||
اقدامات:
با توجه به عدم رضایت ۱۸ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی تصمیم بر این شد که مامورین قرائت به هنگام قرائت کنتور ها اقدام به دریافت شماره موبایل نیز نمایند . همچنین بر روی پورتال شرکت دسترسی به ثبت شماره همراه مشرکین نیز در صفحه نخست سایت قرار گرفت
|